۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۰۴

بارندگی در شمال و شمال غرب/ دمای ۴۸ درجه در اهواز

بارندگی در شمال و شمال غرب/ دمای ۴۸ درجه در اهواز

سازمان هواشناسی اعلام کرده که امروز و فردا در برخی مناطق شمال و شمال غرب کشور و ارتفاعات تهران و سمنان شاهد رگبار باران و بعد و برق خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: طی امروز برای سواحل دریای خزر بارش باران و در ساعات بعدازظهر برای برخی مناطق شمال استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استانهای تهران و سمنان رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شو د.

احد وظیفه افزود: فردا دوشنبه برای استانهای ساحلی دریای خزر بارش باران و برای شمال استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی، غربی و ارتفاعات سمنان و شمال شرق تهران بارش پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

به گفته وی طی دو روز آینده در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور بویژه منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید پیش بینی شده که انتظار می رود موجب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق شود.

هوای تهران از امروز تا پنجشنبه صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده و بیشترین هوای پایتخت طی این روزها به ۳۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

شهر اهواز طی همین مدت در گرمترین ساعات دمای ۴۸ درجه سانتیگراد را تجربه خواهد کرد.

کد خبر 4708331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha