۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۴۲

استاندار اردبیل:

ارتقای تجهیزات مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل ضروری است

ارتقای تجهیزات مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل ضروری است

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: برای تربیت نیروی انسانی ماهر و افزایش مهارت کارآموزان ارتقای تجهیزات آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای استان اردبیل ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو ظهر یکشنبه در نشست با رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد: برای ارائه خدمات آموزشی مناسب به کارآموزان در مراکز فنی و حرفه‌ای استان اردبیل نیازمند ارتقای زیرساخت‌های آموزشی و تأمین تجهیزات مورد نیاز هستیم.

وی افزود: آموزش و تربیت نیروهای انسانی ماهر ضرورت توسعه همه جانبه استان بوده و بدون تحقق این موضوع مهم نمی‌توان در بهبود شاخص‌های اشتغال و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی موفق عمل کرد.

استاندار اردبیل از شتاب مناسب سرمایه‌گذاری در واحدهای صنعتی استان اردبیل نیز سخن گفت و ادامه داد: با توجه به رشد و افزایش واحدهای صنعتی تربیت نیروهای فنی می‌بایست منطبق با الگوهای توسعه بخش‌های تولیدی و صنعتی انجام پذیرد.

بهنام‌جو از راه اندازی چندین واحد تولیدی بزرگ در استان اردبیل در آینده نزدیک خبر داد و افزود: برخورداری از نیروی انسانی زبده و ماهر در این بخش‌ها بدون بهره مندی از ظرفیت مراکز فنی و حرفه‌ای امکان پذیر نخواهد بود و این وظیفه فعالان آموزشی و مدیران این مراکز را سنگین‌تر از گذشته خواهد کرد.

بهنام‌جو از تلاش برای افزایش ضریب اشتغال در اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری پیشنهادی به سرمایه گذاران و به حداقل رساندن بروکراسی‌های اداری، استفاده حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی در استان هدف گذاری شده است.

کد خبر 4708401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha