۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۰۲

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان:

باید برای کاهش حوادث رانندگی در آبادان برنامه ریزی شود

باید برای کاهش حوادث رانندگی در آبادان برنامه ریزی شود

آبادان – رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: با توجه به نزدیکی زمان بازگشایی مدارس، انتظار داریم برنامه ریزی خاص در بحث ترافیکی با هدف کاهش حوادث احتمالی انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله رمضانی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک که با محوریت آموزش و پرورش در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و همکاری‌های دستگاه‌های عضو شورای آموزش و پرورش در سال گذشته، اظهار کرد: رنگ آمیزی خطوط به خصوص در مقابل مدارس باید به درستی انجام شود ضمن اینکه رسیدگی به وضعیت جاهای خطر آفرین هم ضروری است.

وی افزود: به دلیل تجمیع مدارس در یک منطقه یا محله با ازدحام دانش آموزان به ویژه در هنگام آغاز و پایان زمان تحصیل مواجه هستیم که امید می‌رود با همکاری دستگاه‌های مرتبط مشکلات را کاهش دهیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان تصریح کرد: اگر چه در مدارس آموزش‌های لازم در مباحث مختلف اعم از ترافیکی و غیره به دانش آموزان ارائه می‌شود اما شاید عدم رعایت مقررات از سوی برخی رانندگان ما را دچار مشکل کند لذا در این باره راهور ما را همچون گذشته و حتی کمی بیشتر کمک کند.

رمضانی با تاکید بر اینکه باید برای دست اندازهای آسفالتی فکری شود، یادآور شد: به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی از شهرداری می‌خواهیم تا در این باره به وسیله رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها و آشکار سازی آنها مشکل را رفع کند.

وی گفت: سایر موارد به طور مرتب در جلسات مختلف با دستگاه‌های مرتبط با شورای آموزش و پرورش طرح و پس از ارائه راهکارهای عملی برای رفع آنها اقدامات لازم انجام می‌شود که البته به هماهنگی‌های بین بخشی بیشتر در این باره نیاز است.

کد خبر 4708577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha