۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۰۰

همکاری بنیاد شهید با دو موسسه علمی آموزشی

همکاری بنیاد شهید با دو موسسه علمی آموزشی

با هدف تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و داوطلبان شاهد و ایثارگر، تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد شهید و دو موسسه علمی آموزشی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان و داوطلبان شاهد و ایثارگر با رویکرد فراگیر کردن امکانات آموزشی در سطح کشور منعقد شد.

در این تفاهم‌نامه که به امضای حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از بنیاد و کاظم قلم‌چی به نیابت از بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی رسیده است تخفیفاتی در زمینه آزمون‌های غیرحضوری، مجله آزمون و خدمات پشتیبانی پایه‌های مختلف تحصیلی در نظر گرفته شده است.

خدمات گیرندگان این تفاهم‌نامه «طرح ویژه شاهد»، «طرح شاهد»، «ایثارگران شامل جانبازان بالای ۲۵ درصد به بالا، آزادگان و همسران و فرزندان جانبازان ۲۵ الی ۴۹ درصد و همسران شهدا و آزادگان»، «منسوبین به شاهد و ایثارگر شامل خواهر و برادر شهدا، جانبازان ۵۰ درصد به بالا و آزادگان، نوادگان شهدا و فرزندان جانبازان ۲۴ درصد و پایین‌تر»، «فرزندان کارکنان طرح شاهد و پرسنل شاغل و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران» و «سایر دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در مدارس شاهد» هستند.

میزان تخفیفات برای طرح ویژه شاهد ۱۰۰ درصد، طرح شاهد ۶۵ درصد، ایثارگران ۵۰ درصد، منسوبین شاهد و ایثارگر ۴۵ درصد، فرزندان و کارکنان طرح شاهد و پرسنل شاغل و بازنشسته بنیاد و خانواده آنان ۴۰ درصد و دانش آموزان غیر شاهد شاغل به تحصیل در مدارس شاهد ۳۰ درصد است.

تفاهم‌نامه معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و موسسه فرهنگی آموزشی غیرانتفاعی علوی نیز به امضای حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از بنیاد و امیر عرب‌پور به نمایندگی از موسسه فرهنگی آموزشی غیرانتفاعی علوی رسیده است.

بر اساس این تفاهم‌نامه ۵ درصد بورسیه از ثبت‌نامی‌ها از ۱۰۰ درصد تخفیف، طرح شاهد ۴۰ درصد، ایثارگران ۴۰ درصد، منسوبین شاهد و ایثارگر ۲۵ درصد، فرزندان و کارکنان طرح شاهد و پرسنل شاغل و بازنشسته بنیاد و خانواده آنان و دانش‌آموزان غیر شاهد شاغل در مدارس شاهد از ۲۰ درصد تخفیف استفاده می‌کنند.

مشمولین این تفاهم‌نامه از تخفیف خدماتی چون کلاس حضوری، منابع کمک‌آموزشی، کتاب برنامه‌ریزی، مشاوره هفتگی، کتاب شب کنکور، کتاب مجموعه سؤالات امتحانی، لوح فشرده مجموعه سؤالات امتحان نهایی و آزمون هفتگی استفاده می‌کنند.

کد خبر 4709268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha