۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴

در همایش بزرگ عاشوراییان مطرح شد:

برنامه‌ریزی برای تامین نظم و امنیت مراسمات عزاداری در خرم‌آباد

برنامه‌ریزی برای تامین نظم و امنیت مراسمات عزاداری در خرم‌آباد

خرم‌آباد- کارشناس مسئول سیاسی فرمانداری خرم‌آباد گفت: همکاران ما در دفاتر سیاسی، نهادهای انتظامی و... شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا نظم و امنیت مراسمات عزاداری محرم فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد یاراحمدی صبح امروز سه شنبه در همایش بزرگ عاشوراییان خرم آباد با اشاره به اینکه دوستان شورای تأمین مشغول برنامه ریزی برای تأمین امنیت مراسمات عزاداری هستند، اظهار داشت: از نیروی انتظامی گرفته تا اداره اطلاعات و دفاتر سیاسی فرمانداری‌ها به دنبال تأمین نظم و امنیت مراسم‌های عزاداری هستند.

وی با بیان اینکه ممکن است افرادی استفاده کنند از فضای به وجود آمده در ایام عزاداری و برای انتخابات مجلس تبلیغات و اقداماتی داشته باشند، تصریح کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی باید در این رابطه دقت و مدیریت لازم را داشته باشند.

کارشناس مسئول سیاسی فرمانداری خرم آباد ادامه داد: تقاضای مدیریت شهرستان از شما مسئولان هیئت‌های مذهبی به عنوان نمونه‌های اخلاق و دین داری، این است که نظم و امنیت رعایت شود.

یاراحمدی با تاکید بر اینکه ظروف یک بار مصرف توزیع نذورات جمع آوری شود، افزود: خواهش ما در حفظ نظم و آراستگی هیئت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه مفید، به موقع و مؤثر بودن برنامه‌های هیئت‌ها باید در دستور کار باشد، یادآور شد: زمانی که فرد از پای منبر بلند می‌شود باید معرفت و آگاهی جدیدی نسبت به نهضت عاشورا پیدا کند.

کارشناس مسئول سیاسی فرمانداری خرم آباد با بیان اینکه همکاران ما شبانه روز خادم و در اختیار شما هستند، تصریح کرد: در فرمانداری و استانداری و نهادهای انتظامی همکاران ما شبانه روز تلاش می‌کنند در صحت و سلامت مراسم‌های عزاداری برگزار شود.

کد خبر 4709962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha