۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۱۲

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

برای ۶۱ معتاد بهبود یافته اشتغال ایجاد کرده ایم

برای  ۶۱ معتاد بهبود یافته اشتغال ایجاد کرده ایم

زنجان-مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طی سال جاری از ۳۴۸ معتاد بهبود یافته که تحت پوشش بهزیستی بودند برای ۶۱ نفردر استان زنجان اشتغال ایجاد کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری ظهر سه شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در محل استانداری زنجان، افزود: توانمندسازی معلولان استراتژی سازمان بهزیستی است و بهزیستی به توانمند کردن معلولان توجه جدی دارد.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای معلولان اشتغال است و ایجاد اشتغال برای این افراد با ارائه تسهیلات، کمک‌های بلاعوض و حمایت‌های دولتی به‌ویژه اجرای قانون سه درصدی اشتغال معلولان در دستگاه‌های دولتی و خصوصی است و در این میان بهزیستی به اشتغال بهبود یافتگان از اعتیاد هم تسهیلات پرداخت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طی سال جاری از ۳۴۸ معتاد بهبود یافته در استان زنجان که تحت پوشش بهزیستی بودند برای ۶۱ نفر اشتغال ایجاد شده و تسهیلات پرداخت شده بیش از یک میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان بوده است.

محمدی قیداری با بیان اینکه بهزیستی استان زنجان برای ایجاد زمینه‌های اشتغال برای بهبود یافتگان از اعتیاد تلاش می‌کند، افزود: برای پیشگیری از اعتیاد باید در تمام محیط‌های اجتماعی و محیط‌های مختلف کار شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: مراکز متادون درمانی، مراکز درمان سرپایی و اقامتی تحت نظارت بهزیستی هستند و باید معتاد بیمار تلقی شود.

محمدی قیداری گفت: در محله‌های شهری و روستایی آموزش‌های متعددی برای پیشگیری از اعتیاد توسط بهزیستی انجام می‌شود و تاکنون هم خروجی خوبی داشته است.

کد خبر 4710123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha