۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۴۶

نماینده مردم شازند در مجلس:

توسعه تعاونی‌ها در ارتقای جایگاه اقتصادی استان ها اثرگذار است

توسعه تعاونی‌ها در ارتقای جایگاه اقتصادی استان ها اثرگذار است

اراک- نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توسعه تعاونی‌ها در استان های برخوردار از ظرفیت همچون مرکزی، می‌توان جایگاه اقتصادی استان ها را ارتقا بخشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ابراهیمی پیش از ظهر پنج شنبه در چهاردهمین همایش معرفی تعاونی‌های برتر استان مرکزی در اراک، ضمن تبریک هفته تعاون اظهار داشت: همانطور که موضوع تعاون در روح تعالیم دینی قرار دارد، در اصل ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی نیز به طور مستقیم به آن اشاره شده است.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همانطور که در اصل ۴۳ قانون اساسی تاکید شده، شرکت‌های تعاونی نباید به گروه و سمت و سویی خاص سوق پیدا کنند، بلکه باید به سمت توزیع عادلانه ثروت پیش بروند و در پیشبرد اهداف نظام مؤثر باشند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تعاونی‌ها با هدف گذاری تعیین شده در قالب اتحادیه‌ها در کشور جایگاه مناسب خود را پیدا کرده اند و بایستی این جایگاه تقویت شود.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اصل ۴۴ بایستی در خصوص تعاونی‌ها تغییر پیدا کند و در این رابطه بازنگری صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: استان مرکزی یک استان صنعتی بوده و از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که می‌توان با توسعه تعاونی‌های آن به ارتقای جایگاه اقتصادی استان در کشور کمک کرد.

کد خبر 4712195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha