۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۴۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

۲ شرکت تعاونی استان مرکزی در کشور رتبه برتر را کسب کردند

۲ شرکت تعاونی استان مرکزی در کشور رتبه برتر را کسب کردند

اراک- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: امسال دو شرکت تعاونی از استان مرکزی در بین تعاونی های نمونه استان های کشور، رتبه برتر را کسب کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی آبایی پیش از ظهر پنج شنبه در چهاردهمین همایش معرفی تعاونی‌های برتر استان مرکزی در اراک ضمن تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت هفته تعاون اظهار داشت: همایش تجلیل و تقدیر از تعاونی‌های برتر برای چهاردهمین سال در استان مرکزی برگزار می‌شود که این موضوع نشان دهنده تمایل تعاونی‌ها برای رقابت است.

وی توضیح داد: این ارزیابی به صورت کاملاً سیستمی بوده و به هیچ عنوان انسان در این فرایند دخیل نبوده است. به همین منظور متقاضیان وارد سامانه شده و اطلاعات خود را بارگذاری کرده اند سپس خود سیستم نسبت به امتیاز دهی اقدام کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: در استان مرکزی از بین ۳۲۶ شرکت تعاونی ۱۵ شرکت به عنوان تعاونی‌های برتر انتخاب شدند.

آبایی تصریح کرد: همچنین این ۱۵ شرکت برتر استان در یک رقابت ملی و کشوری هم شرکت کردند که دو شرکت تعاونی استان در سطح کشور رتبه برتر را کسب کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: از میان ۳۱ استانی که در رقابت کشوری شرکت کرده بودند تنها ۱۴ استان رتبه برتر ملی را کسب کردند که استان مرکزی یکی از این استان‌ها است.

وی به بیان ویژگی دو شرکت تعاونی موفق به کسب رتبه برتر ملی پرداخت و گفت: یکی از این شرکت‌ها در بین شرکت تعاونی‌های استان دارای ویژگی دانش بنیان بودن است به گونه‌ای که تعدادی از جوانان طرح و ایده‌های خود را کنار هم گذاشته و دستگاهی تولید کرده اند که در خاورمیانه بی نظیر است.

آبایی با ابراز خرسندی از تبدیل دانش به ثروت توسط جوانان استان، تصریح کرد: یکی دیگر از این شرکت‌ها که در سطح کشور رتبه برتر کسب کرده است یک شرکت تعاونی فراگیر می‌باشد به طوری که مشکلات مانع از فعالیت آن نشده و ۴۰ مورد اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در پایان با اشاره به افتتاح همزمان طرح‌های تعاونی در هفته تعاون در سطح کشور خاطرنشان ساخت: از میان این طرح‌ها ۱۳ طرح تعاون مربوط به استان مرکزی بوده که با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان افتتاح شده و زمینه ایجاد ۱۵۵ فرصت شغلی را فراهم کرده است.

کد خبر 4712217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha