۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲

استاندار اردبیل:

ساختار توسعه گردشگری اردبیل ترسیم شود/لزوم تعریف پروژه‌های نوین

ساختار توسعه گردشگری اردبیل ترسیم شود/لزوم تعریف پروژه‌های نوین

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: توسعه گردشگری استان اردبیل نیازمند تعریف ساختار مناسب بوده تا معرفی پروژه‌های نوینی که از قابلیت جذب گردشگر برخوردار باشند، امکان پذیر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر پنجشنبه در ستاد هماهنگی برنامه‌های ششم توسعه در بخش صنعت گردشگری استان اردبیل عنوان کرد: ترسیم ساختار مناسب و مطالعه شده برای رونق گردشگری از جمله لازمه‌های دستیابی به هدف افزایش گردشگران و بالا بردن مدت زمان حضور آنان در اردبیل است.

وی قابلیت‌های گردشگرپذیر موجود در استان اردبیل را در بخش‌های مختلف فوق العاده دانست و افزود: بهره گیری از این قابلیت‌ها با معرفی پروژه‌های نوین و انجام طرح‌های مطالعاتی و سود جستن از یافته‌ها و تجارب کارشناسان مجرب صنعت گردشگری امکان پذیر می‌شود.

استاندار اردبیل گردشگری را از محورهای اصلی توسعه این استان قلمداد کرد و ادامه داد: توسعه گردشگری موضوعی فرابخشی بوده و باید از همکاری تمامی دستگاه‌ها برای دستیابی به اهداف تعیین شده سود جست.

بهنام جو یادآور شد: احصای نیازهای مراکز خدماتی گردشگری، اقامتی و تداوم نظارت‌های صحیح بر نحوه ارائه خدمات این بخش‌ها به ارتقای کیفی فعالیت‌ها کمک می کند.

وی به قدمت و کیفیت صنایع دستی استان نیز اشاره کرد و افزود: با شناساندن هر چه مناسب صنایع دستی تولید شده در استان در بازارهای داخلی و خارجی نیز می‌توان موفق‌تر از گذشته عمل کرد.

کد خبر 4716465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha