۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۲۰:۲۳

فرماندار بهارستان مطرح کرد؛

اجرای برنامه های مدون برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بهارستان

اجرای برنامه های مدون برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بهارستان

بهارستان- فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی دولت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است گفت: برنامه های مدون برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بهارستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خانجانی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در چارچوب و معیارهای مشخص عقیدتی مذهبی شکل می‌گیرد گفت: برنامه‌های مذهبی و مبتنی بر اعتقادات ارزشی جامعه می‌تواند در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی به عنوان الگو عمل کند.

وی اظهار داشت: فلسفه قیام امام حسین علیه السلام امر به معروف و نهی از منکر بود آنچه که امروز قیام امام حسین را ماندگار کرده است و تا قیام قیامت ادامه خواهد داشت رسالت مهم و خطیر امر به معروف و نهی از منکر است.

خانجانی تصریح کرد: امروز یکی از مهم‌ترین معروف‌ها امید دادن به مردم و یکی از بزرگترین منکرها ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است و همه باید در قبال جامعه احساس مسئولیت داشته باشیم و البته در این زمینه وظیفه مسئولان خطیر و مهم است.

فرماندار بهارستان گفت: تلاش کنیم تاب آوری و صبوری را در جامعه بیشتر کنیم و امروز مبارزه با آسیب‌های اجتماعی نیز یک معروف و یک وظیفه همگانی است آنچه که امروز ما در سیستم اداری به آن نیاز داریم ایجاد فضایی مثبت برای خدمت به مردم و حضور سهل و ساده مردم در ادارات برای بیان خواسته‌ها و مطالبات آنها است.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در این زمینه برنامه ریز ی لازم در دستور کار است تا سال جاری با اجرای برنامه های مدون برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بهارستان چاره اندیشی شود و این آسیب‌ها به حداقل برسد.

کد خبر 4716772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha