۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۳

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری خبر داد

رشد ۴۵ درصدی کسب مدال توسط ورزشکاران چهارمحالی دررقابت های کشوری

رشد ۴۵ درصدی کسب مدال توسط ورزشکاران چهارمحالی دررقابت های کشوری

شهرکرد- مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از رشد ۴۵ درصدی کسب مدال توسط ورزشکاران چهارمحالی دررقابت های کشوری خبر داد.

حمید کریمی  در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: تعداد مدال های کسب شده در المپیاد استعدادهای برتر توسط ورزشکاران چهارمحال وبختیاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، با کسب ۳۲ مدال، رشد ۴۵ درصدی داشته است که منجر به صعود ۱۰ پله ای استان و کسب جایگاه ۱۹ در کشور شد.

وی افزود: امسال ۷۹۶ ورزشکار این استان در ۴۰ رشته ورزشی در دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور شرکت کردند که موفق به کسب ۱۰ نشان طلا، ۷ نقره و ۱۵ نشان برنز شدند.

کریمی افزود: در این دوره از رقابت‌ها ۵۷ تیم ورزشی پسران و ۴۰ تیم دختران در ۴۰ رشته ورزشی برای حضور در جمع برترین های کشور در استان های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

وی یادآور شد: در اولین دوره المپیاد ورزشی که آذرماه سال ۹۷ در کشور برگزار شد استان چهارمحال وبختیاری با شرکت ۴۵۲ ورزشکار موفق به کسب ۲۲ مدال شده بود.

کریمی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، میزبان یک هزار و ۱۰۰ مستعد ورزشی در سه رشته کونگ فو دختران، وزنه برداری و قایقرانی پسران بود.

کد خبر 4717750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha