۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۵۲

کارخانه فرآوری زغالسنگ طبس با همکاری بانک پاسارگاد افتتاح شد؛

رشد ۱۰۰۹ درصدی در میزان گشایش اعتبار اسنادی داخلی بانک پاسارگاد

رشد ۱۰۰۹ درصدی در میزان گشایش اعتبار اسنادی داخلی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون، رشد ۱۰۰۹ درصدی در میزان گشایش اعتبار اسنادی داخلی داشته است.

بانک‌پاسارگاد با هدف اعتمادسازی و فراهم آوردن شرایط لازم برای انجام معامله بدون ریسک برای طرفین قرارداد، از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون، با رشدی معادل ۱۰۰۹ درصد، اقدام به گشایش بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی کرد و موفق شد سهم اول بازار در میان بانک‌های خصوصی را از آن خود کند.

به گزارش بانک ‌پاسارگاد، این بانک با ارایه خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی در قالب بسته حمایتی، زمینه‌ ایجاد فضایی قابل اعتماد و بدون ریسک را در معاملات تجاری فراهم کرده‌ که مورد استقبال تجار و فعالان اقتصادی قرار گرفته‌است؛ به‌طوری‌که با توسعه خدمات‌رسانی و گشایش بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۰۰۹ درصدی در ارایه این خدمت در بانک‌پاسارگاد هستیم. همچنین در پی استقبال بسیار خوب مشتریان، رشدی معادل ۲۴۰ درصد در تعداد پرونده‌ها و مشتریان استفاده‌کننده از این خدمات حاصل شده‌است.

بر اساس این خبر، در این طرح، خریداران با بهره‌مندی از خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی می‌توانند از مزایایی نظیر تأمین کالا یا مواد اولیه با حداقل نقدینگی، دریافت اعتبار با کارمزد کمتر از تسهیلات و پرداخت وجه به فروشنده بعد از اجرای کامل تعهدات توسط ایشان و اطمینان از کیفیت کالای مورد معامله برخوردار شوند. فروشندگان نیز ضمن اعتماد به خریدار از دریافت کامل مبلغ قرارداد فروش، اطمینان حاصل می‌کنند. تسهیل مبادلات تجاری و انعطاف‌پذیری متناسب با نیاز مشتری از دیگر ویژگی‌های اعتبار اسنادی داخلی بانک‌پاسارگاد هستند.

اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت و صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی از دیگر خدمات بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد هستند که از دو سال پیش و به‌منظور کمک به افزایش تولید و اشتغال‌آفرینی به مشتریان ارائه می‌شوند.

گفتنی است مشتریان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و سیستم دریافت نظرها در سایت، آماده ارایه مشاوره و پاسخگویی به مشتریان است.

افتتاح کارخانه فرآوری زغالسنگ طبس با ظرفیت ۵۵۰ هزار تن در سال

کارخانه فرآوری زغالسنگ طبس روز  یکشنبه ۲۴ شهریور  ۱۳۹۸ با حضور دکتر پورمند مدیرعامل میدکو و طی برقراری تماس تلفنی با دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و رئیس هیات مدیره میدکو با ذکر یا امام هادی (ع) آغاز شد.

دکتر قاسمی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و آرزوی توفیق برای کارکنان، راه اندازی و بهره برداری این کارخانه را  تبریک و برای مجموعه میدکو آرزوی موفقیت روز افزون کرد.

همچنین آقای دکتر پورمند در این مراسم گفت: این کارخانه در ادامه زنجیره تأمین فولاد شرکت میدکو راه اندازی شده و بخشی از کنسانتره کک‌سازی شرکت فولاد زرند را تامین خواهد کرد.

وی ادامه داد: پس از روشن شدن کوره شماره یک کارخانه پخت سنگ آهک و دولومیت و راه اندازی این پروژه ان شاءالله و در آینده‌ای نزدیک در راستای حفظ محیط زیست کارخانه خنک سازی کک به روش خشک (CDQ)  به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل میدکو همچنین گفت: افتتاح این پروژه ها هدیه کوچکی است به ملت شریف ایران از سوی فرزندان این مرزو بوم که در قالب شرکت‌های مختلف و گروه های کاری باعث ثروت آفرینی در زمینه معدن و صنایع معدنی شده‌اند، در همین راستا ان‌شاء‌الله تا پایان سال جاری کارخانه ۱.۷ میلیون تنی فولاد زرند به روش کوره بلند نیز به بهره برداری خواهد رسید.

کارخانه فرآوری زغالسنگ طبس از پروژه های شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه (ممرادکو) با ظرفیت تولید ۵۵۰ هزار تن کنسانتره زغالسنگ کک شو در سال ساخته شده و در حال حاضر با اشتغال زایی برای ۱۵۰ نفر از جوانان بومی در جهت توسعه منطقه قدم برداشته است. این کارخانه با طراحی شرکت مهندسی معیار صنعت و اجرای شرکت مانا از دیگر شرکت‌های زیرمجموعه میدکو ساخته شده است.

کد خبر 4719527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha