۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۱۷

امام جمعه بوشهر:

لزوم تکیه بر ظرفیت‌های داخلی/ فرهنگ جهاد نهادینه شود

لزوم تکیه بر ظرفیت‌های داخلی/ فرهنگ جهاد نهادینه شود

بوشهر-نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه اقتصادی دشمن علیه کشور باید بر ظرفیت‌های داخلی تکیه شود و به سمت خودکفایی اقتصادی و مرجعیت در این بخش رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: تنها راه نجات جامعه در قالب جهاد در بخش‌های مختلف ازجمله جهاد در زبان، مال، جان و در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، علم و فناوری و تولید حرکت‌های دانش بنیان است.

وی بابیان اینکه جهاد به معنی حرکت پرشور، سراسر شعور، نشات گرفته از ایمان و بصیرت، مقابل دشمن قرار گرفتن و تا حد جان مبارزه کردن است که باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود: مهم‌ترین جهاد در عرصه بیرونی جهاد دفاعی است همان کاری که جوانان این آب و خاک در دوران هشت سال دفاع مقدس مدرسه‌ای آسمانی برای آموزش و رشد و تعالی جامعه ترسیم کردند.

صفایی بوشهری گفت: جوانان این سرزمین در مقابل تجاوز دشمن در دوران دفاع مقدس کاری کردند که در طول تاریخ انجام نشد و آنانی که آمده بودند ایران را تجزیه و کار آن را یکسره کنند با ایجاد کوه پایداری برای نظام اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی بابیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همان ابتدا تاکنون توانسته با تصمیم‌گیری به‌موقع برای صحنه‌های سرنوشت‌ساز و مؤثر جامعه نقش مهمی در سطح جامعه ایفا کند افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در صحنه‌های پیچیده نظام داشته به نحوی که اگر آن امور مدیریت نمی‌شد امروز نظام دچار بحران می‌شد اما با تصمیم‌گیری به‌موقع توانستیم پیچ‌های خطرناکی را پشت سر بگذاریم.

وی تأکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موجب شد جامعه در مسیری قرار گیرد که ایستگاه آن استقلال، اسلامیت، آزادی و تمدن باشد.

کد خبر 4720019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha