۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۰۷

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبرداد

تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید کتاب دانش آموزان سیل زده

تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید کتاب دانش آموزان سیل زده

گرگان- مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به دانش آموزان سیل زده گلستان برای خرید کتب درسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از توزیع کتاب های درسی دوره اول متوسطه در کتاب فروشی ها خبر داد و گفت: توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه از طریق کتاب فروشی‌های سراسر کشور آغاز شده است و توزیع کتب دانش آموزان دوره ابتدایی و دوره دوم متوسطه توسط آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه هنوز سه درصد از دانش آموزان گلستانی در سامانه ثبت سفارش و توزیع کتاب درسی ثبت نام نکرده اند که باید هر چه سریع تر با مراجعه به سامانه مربوطه این کار را انجام دهند زیرا وزارت آموزش و پرورش بر اساس آمار ثبت نام دانش آموزان در این سامانه، کتب درسی را در اختیار استان قرار می دهد.

گوهری راد اضافه کرد: این چند روز پایانی شهریور، فرصت مجددی برای دانش‌آموزان جامانده فراهم شده تا بتوانند سفارش خود را ثبت کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: خوشبختانه امسال مشکل کسری کتب درسی نداریم و مدارس آماده اند تا در ابتدای مهرماه کتب درسی دانش آموزان را به آنها تحویل دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در ادامه گفت: امسال آموزش و پرورش گلستان ۲۰۰ میلیون تومان برای تخفیف کتب درسی دانش آموزان سیل زده شهرستان های آق قلا، گمیشان و گنبدکاووس اختصاص داده است که این تخفیف، بنابر تشخیص مدیر آموزش و پرورش شهرستان و مدیر مدرسه، تنها برای دانش آموزان محروم آسیب دیده از سیل لحاظ خواهد شد.

کد خبر 4720047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha