۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۱۲

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

از انتخاب سختگیرانه خود برای ریاست دانشگاه سوره آرامش خاطر دارم

 از انتخاب سختگیرانه خود برای ریاست دانشگاه سوره آرامش خاطر دارم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: از انتخاب سختگیرانه خود برای ریاست جدید دانشگاه آرامش خاطر دارم؛ چرا که رئیس شایسته‌ای را برای این دانشگاه مهم انتخاب کرده‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد قمی امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه سوره ضمن قدردانی از اقدامات رئیس سابق این دانشگاه، اظهار کرد: ما به جبهه گسترده نورانی هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی امید بسته‌ایم و امیدواریم در مسیر تلألو آرمان‌های امام خمینی (ره) تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: بنده از انتخاب سختگیرانه خود برای ریاست جدید دانشگاه آرامش خاطر دارم؛ چرا که رییس شایسته‌ای را برای این دانشگاه مهم انتخاب کرده‌ام.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما پشتیبان محکمی برای دانشگاه سوره خواهیم بود و امیدواریم خروجی دانشگاه آن‌گونه که اهل فن و به‌خصوص رهبر معظم انقلاب که توجه ویژه‌ای به این دانشگاه دارند، قابل قبول باشد و انشاالله نتایج و اقدامات خوبی را بیش از پیش نظاره گر خواهند بود.

به گزارش مهر، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه سوره امروز در حالی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد که مسولان وزارت علوم، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری در آن حضور داشتند. 

همچنین رئیس سابق دانشگاه به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد خود پرداخت و رییس جدید دانشگاه نیز بر لزوم حمایت همه جانبه وزارت علوم، شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان تبلیغات تاکید کرد.

کد خبر 4720122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha