۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۳۷

در آستانه سال تحصیلی جدید؛

۱۸۰۰ بسته تجهیزات و اقلام بهداشتی به مدارس کردستان ارسال شد

۱۸۰۰ بسته تجهیزات و اقلام بهداشتی به مدارس کردستان ارسال شد

سنندج - در آستانه سال تحصیلی جدید تعداد هزار و ۸۰۰ بسته تجهیزات و اقلام بهداشتی برای توزیع در مدارس به شهرستان ها و مناطق تابعه استان کردستان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان در حاشیه مراسم ارسال تجهیزات و اقلام بهداشتی به مدارس کردستان، گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای تجهیز واحد های آموزشی استان و آغاز مهری با نشاط، هزار و ۸۰۰ بسته تجهیزات و اقلام بهداشتی برای توزیع در سطح مدارس استان به شهرستان ها و مناطق ارسال شد.

افشین خوشگوار با بیان اینکه بسته های ارسالی شامل ۲۴ هزار و ۹۲۰ قلم ملزومات بهداشتی برای استفاده مدارس در طول سال تحصیلی است، افزود: از مدیران و روسای آموزش و پرورش درخواست داریم بر اساس ابلاغیه صورت گرفته نسبت به توزیع به موقع اقلام ارسالی اقدام کنند تا مدارس برای اول مهر با آمادگی بیشتری به استقبال آغاز سال تحصیلی بروند.

وی با اشاره به اینکه برای تهیه پک های بهداشتی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، اظهار داشت: هر پک بهداشتی شامل سرم شستشو، چسب ضدحساسیت، پنبه، باند زخم، گاز استریل، دستکش یکبار مصرف، چسپ زخم، جعبه کمک های اولیه، پماد سوختگی و دیگر اقلام ضروری است.

کد خبر 4720846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha