۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۱۶

نجات ۶ نفر از میان دود و آتش ساختمان مسکونی

نجات ۶ نفر از میان دود و آتش ساختمان مسکونی

آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در نازی آباد با نجات ۶ نفر از ساکنان مهار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از تماس های مکرر شهروندان و کمک خواهی مبنی بر محبوس شدن ساکنان یک ساختمان مسکونی در میان دود و شعله های آتش، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۴:۲۵ دقیقه روز گذشته آتش نشانان ایستگاه ۹۵ و ۲۲ را به محله نازی آباد، خیابان فاطمی، میدان دیلمقانی اعزام کرد.

جعفر شکرانه مهربانی افسر آماده منطقه ۷ عملیات در این باره گفت: در یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی دو واحدی در طبقه اول به مساحت ۷۰ متر مربع یک واحد مسکونی در قسمت اتاق خواب طعمه شعله های آتش شده و دود زیادی نمایان بود.

وی افزود: در بررسی های اولیه معلوم شد در داخل ساختمان ۴ نفر و داخل کابین آسانسور ۲ نفر محبوس شده اند که آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان و تجهیز خود به دستگاه تنفسی در دو گروه وارد ساختمان شدند و همزمان گروه اول با استفاده از لوله های آبدهی مهار شعله های آتش را که در حال سرایت به دیگر طبقات بود مهار کردند.

مهربانی تصریح کرد: گروه دوم نیز اقدام به انتقال محبوس شدگان به خارج از ساختمان کرد و همه ۶ نفر محبوس شده شامل پسر بچه ۴ ساله و یک نفر خانم و آقای جوان و دو خانم ۷۰ و ۱۰۰ ساله را به خارج ساختمان منتقل شدند و خانم ۷۰ ساله را که دچار دودزدگی جزیی شده بود تحویل امدادگران اورژانس داده شد.

وی افزود: آتش نشانان پس از تخلیه اجناس و وسایل سوخته به خارج از واحد مسکونی و ایمن سازی ساختمان، با ارائه تذکرات ایمنی به ساکنان به ماموریت خود پایان دادند.

کد خبر 4721141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha