۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۲۷

رنجبرزاده در گفتگو با مهر:

مجلس در برخورد با نجومی‌بگیران تعارف ندارد

مجلس در برخورد با نجومی‌بگیران تعارف ندارد

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه ما به صورت جدی پیگیر راه‌اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران هستیم، گفت: مجلس در برخورد با نجومی‌بگیران تعارف ندارد.

اکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پرداخت حقوق نجومی به برخی از مدیران، اظهار داشت: حقوق و مزایای همه افراد باید به صورت شفاف در معرض دید مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران هنوز راه‌اندازی نشده است، گفت: دولت باید هرچه سریعتر این سامانه را راه‌اندازی کند و از سوی دیگر در صورتی که برای مجلس محرز شود که ارگان و دستگاهی به کارکنان خود حقوق بالایی می‌دهد، این موضوع را پیگیری کرده و با خاطیان برخورد می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما در برخورد با نجومی‌بگیران تعارف نداریم، تصریح کرد: مجلس به صورت جدی پیگیر راه‌اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران است و نمایندگان به صورت مرتب در تذکرات، نطق‌ میان دستور و مصاحبه‌های خود خواستار راه‌اندازی این سامانه هستند و به صورت کتبی هم به دولت نامه نوشته‌ایم که این سامانه باید راه‌اندازی شود.

رنجبرزاده گفت: قرار بر این است که مسئولان دولتی پس از تعطیلی مجلس در صحن علنی حضور یابند و گزارشی از اقدامات خود به ما ارائه کنند که قطعا از آنان می‌خواهیم که درباره آخرین وضعیت راه‌اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران هم به ما گزارش دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید حقوق همه مدیران و مسئولان شفاف باشد، گفت: اصرار مجلس بر این است که همه دستگاه‌ها مبادرت به این کار کنند تا مردم بدانند که مدیران و مسئولان نظام چه مقدار حقوق دریافت می‌کنند و آیا میزان دریافتی آنان با عملکردشان مطابقت دارد یا خیر.

کد خبر 4721812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فریاد IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
      0 0
      فکر نکنم مجلس دوره اش تمام شد شما هنوز بفکر سامانه ای دوست عزیز حقوق را ثبت می کنند پاداش چی ؟ حق ماموریت کاذب چی ؟ حق جلسه چی ؟ و ............ چی /.؟
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
      1 0
      اگر مجلس نمیداشتیم چقدر بهتر بود اکثرا آمدن برای گرفتن امکانات و ثروت بیت المال
    • ناشناس IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
      0 0
      چرا؟ تعارف دارد خیلییی زیاد. نجومی بگیران از اول بوده اند ولی چی شد؟ چکار کردند؟
    • جعفري IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
      1 0
      معلومه چون يك مدير شجاع كه نجومي بگيران را در تأمين اجتماعي رو كرد همتون متفق القول براي إخراجش به وزير ووكيل فشار اورديدكه مدركش مربوطه نيست مثل نماينده ها!!!انتخابات نزديك ميشه شعارها زيباتر ميشه
    • مهدی نسیمی IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
      0 0
      عجب عجب پس مجلس تعارف ندارد