۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۵۶

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:

۲۰۰ کلاس درس با اعتبارات ملی و استانی در کردستان احداث می شود

۲۰۰ کلاس درس با اعتبارات ملی و استانی در کردستان احداث می شود

سنندج - مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از احداث ۲۰۰ کلاسه در با استفاده از اعتبارات استانی و ملی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رشید قربانی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان از مشکل تعدای از فضاهای نامناسب، جابجایی و تخلیه برخی از این فضاها خبر داد و اظهار داشت: در راستای تامین فضاهای مورد نیاز بر اساس قول مساعد از طریق استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان حدود ۱۰۰ کلاس درس و از طریق سازمان نوسازی مدارس کشور نیز ۱۰۰ کلاس دیگر در استان احداث خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه در سفر امروز رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به استان احداث ۱۰۰ کلاس درس نهایی شد، گفت: مهندس رخشانی مهر در مدت دو روز با حضور در شهرستانهای استان از وضعیت پروژه های در دست احداث  بازدید می کند.

وی از اجرایی شدن اخذ عوارض و وصول سهم آموزش و پرورش از ۵ درصد عوارض شهرداری خبر داد و گفت: در راستای تامین مسکن فرهنگیان فاقد مسکن ، کمیته ای با مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی تشکیل و موضوع در حال پیگیری است.

قربانی ادامه داد: وضعیت مالی مدارس خوب نیست  و تمام تلاش ما این است که دانش آموزان در  بازگشایی  شاهد قطعی آب وگاز نباشند و این مهم نیازمند همکاری سایر ادارات است. 

کد خبر 4722244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha