۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۵۸

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

۲۰۶ هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری تحصیل می کنند

۲۰۶ هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری تحصیل می کنند

شهرکرد- مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰۶ هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری در سال تحصیلی جدید تحصیل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرحناز قائد امینی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : آمار پیش‌بینی شده دانش آموزان استان برای سال تحصیلی جدید ۲۰۶ هزار و ۵۰۰نفر است که تا کنون بیش از ۱۹۰ هزار نفر در سامانه ثبت شده اند و از این تعداد ۱۸ هزار و۴۳۳ نفر کلاس اولی هستند و ثبت نام بقیه دانش آموزان نیز ادامه دارد.

قائد امینی با اشاره به اینکه تعداد کل دبیران و معلمان در آموزش و پرورش ۱۴ هزار و۶۷۷ نفر هستندبیان کرد:  از تعداد ۱۰ هزار و ۵۲۵ نفر معلم هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در سال جاری تا ابتدای مهرماه یک هزار و ۳۸۷ نفر از معلمان بازنشسته می شوند اما ورودی های آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان ، ماده ۲۸  و سرباز معلمان ۲۸۱ نفر هستند.

وی ادامه داد:  با پیگیری ها و جلسات متعددی که از اسفند ماه تا کنون گرفته شده است سعی کرده ایم کمبود معلم را  با طرح‌های معلم تمام وقت، اضافه کار و جذب معلمان حق التدریس جبران کنیم.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید اعتبارات بسیار خوبی برای آموزش و پرورش استان جذب شده است که این اعتبارات باعث می‌شود بتوانیم امسال برای اولین بار کل پروژه های نیمه تمام که ۶۹ مورد است را تا آخر سال به اتمام برسانیم.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در مهرماه امسال ۳۰ فضای جدید شامل مدرسه، سالن ورزشی و خوابگاه به مجموعه آموزش و پرورش استان اضافه می‌شوند.

کد خبر 4723146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha