۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۳۶

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

۵۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در کردستان منتشر می شود

۵۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در کردستان منتشر می شود

سنندج - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: این بنیاد تا پایان سال جاری ۵۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس را منتشر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، سردار ذبیح الله مالکی اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها و رسالت‌های این بنیاد انتشار کتاب‌هایی با موضوع و حول محور دفاع مقدس است.

وی افزود: ۵۰ عنوان کتاب توسط این بنیاد تا پایان امسال منتشر می‌شود که تاکنون ۵۰ درصد کارهای لازم در این رابطه انجام شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان ادامه داد: این تعداد کتاب باید ابتدا توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور تایید شود و بعد توسط واحد انتشارات این بنیاد منتشر و روانه بازار می‌شود.

سردار مالکی یادآور شد: قبل از دوران دفاع مقدس و بعد از آن هم کردستانی‌ها در مقابل دشمنان ایثارگری کردند و می‌طلبد خاطرات، نوشته‌ها و وصایای رزمندگان آنرا به رشته تحریر درآورند.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما پیروزهستیم» قرار داده شده است، بیان کرد: بیش از ۵۰۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان آماده شده و از ۳۱ شهریور همزمان با آغاز این هفته اجرا می‌شوند.

کد خبر 4723834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha