۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۰۷

مدیرکل صدا و سمیای کردستان:

زنده نگهداشتن یاد شهدا نیازمند فعالیت های فرهنگی و رسانه ای است

زنده نگهداشتن یاد شهدا نیازمند فعالیت های فرهنگی و رسانه ای است

سنندج – مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا را نیازمند فعالیت ها و برنامه های مناسب فرهنگی و رسانه ای عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر عبدالملکی ظهر امروز در مراسم رونمایی از مستند زندگی شهید فیض الله امانی با عنوان همه جای ایران سرای من است، اظهار داشت: تلاش برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا یک رسالت عمومی و جمعی است و همه ما باید در هر جایگاهی که قرار داریم این مسیر را به جدیت تمام دنبال کنیم.

وی ادامه داد: برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و ادامه دادن روش این عزیزان باید کارهای فرهنگی و رسانه ای جدی را در دستور کار قرار دهیم و بهره برداری از تمامی ظرفیت های در اختیار در این راستا امری لازم و ضروری است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: امروز مایه تاسف بسیار است که می شنویم در بعضی از مناطق عنوان شهید را از معابر حذف می کنند و این اقدام و حرکت همراهی با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: همه ما باید افتخار کنیم که وقتی از یک کوچه ای عبور می کنیم و نام یک شهید را می بینیم و درک می کنیم که برای این امنیت و آرامش ما چه کسانی جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده اند.

عبدالملکی یادآور شد: بسیار خوشحال و خرسندیم که در آستانه هفته دفاع مقدس شاهد رونمایی از این مستند هستیم و از همه دوستانی که در راستای تولید این اثر ارزشمند ما را همراهی و کمک کردند بی نهایت سپاسگذارم و امیدوارم که از این پس شاهد فعالیت ها و اقدامات بهتری در این راستا باشیم.

در ادامه این مراسم امیر محمد صدیق قادری رئیس کانون خلبانان ایران و از همرزمان شهید امانی نیز به بیان خاطراتی از آن شهید در دوران اسارت پرداخت و بر ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در راستای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا تاکید کرد.

کد خبر 4724392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha