۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۳۳

معاون هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

تامین آب شرب شهر کاج در چهارمحال و بختیاری ضروری است

تامین آب شرب شهر کاج در چهارمحال و بختیاری ضروری است

شهرکرد- معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: تامین آب شرب شهر کاج از چشمه باغ رستم آباد ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شهریارپور ظهر شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: تامین آب شرب شهر کاج از چشمه باغ رستم اردل به شهر کاج از ضرورت های استان است.

وی با اشاره به طرح افزایش مخزن آب شهرکرد به حجم پنج هزار مترمکعب، تاکید کرد: این طرح تکمیل کننده طرح آب آشامیدنی شهرکرد است که پروژه جدیدی نیست.

شهریارپور ادامه داد: مبادله موافقت نامه اعتبارات هزینه ای برای ۲۴ دستگاه اجرایی صورت گرفته است و مشکل خاصی برای تخصیص و هزینه‌کرد اعتبار وجود ندارد.

وی در خصوص توزیع اعتبارات ماده ۲۳ جرایم راهنکایی و رانندگی به تفکیک شهری و روستایی گفت: تاکنون حدود سه میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شده که از این میزان ۷۰ درصد سهم شهرداری های سراسر استان  با اعتبار دو میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان و ۳۰ درصد سهم دهیاری های استان است.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ادامه داد: نحوه توزیع این اعتبارات با همکاری معاون امور عمرانی استانداری و دفتر امور شهری و روستایی استانداری مذاکره شده که یک مدل طراحی شده  و توزیع اعتبارات صورت گرفته است.

کد خبر 4724474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha