۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۴۸

همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود؛

راه اندازی ۵۰ کاروان مقاومت از شهرستان‌های استان تهران

راه اندازی ۵۰ کاروان مقاومت از شهرستان‌های استان تهران

تهران- فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از برگزاری۱۰۰۰ برنامه و راه اندازی ۵۰ کاروان مقاومت از شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن‌زاده بعد از ظهر شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به برگزاری حدود ۱۰۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های تهران اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا، اعزام راویان دفاع مقدس در سطوح مختلف برای مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس و محلات، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا، برگزاری نمایشگاه‌های متمرکز خودگردان شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی، ایجاد و برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب دفاع مقدس با تخفیف ۵۰ درصد از جمله این برنامه‌ها است.

حسن زاده از راه‌اندازی حدود ۵۰ کاروان مقاومت از شهرستان‌های استان تهران با  شعار «ما پیروزیم» خبر داد و بیان داشت: ۵۰۰ برنامه توسط کاروان‌های دفاع مقدس برگزار خواهد شد که با توجه به شیوه برگزاری کاروان‌ها پیش‌بینی می‌شود بیش از پیش مورد استقبال قرار گیرد و اینکه حرکت این کاروان‌ها در معابر تداعی‌گر دوران دفاع مقدس می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی هرگز آغازکننده جنگ نبوده و نخواهد بود گفت: صدور آرمان‌های انقلاب اسلامی از نمودهای پیروزی حداکثری است و امروز آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی افول و نابودی خود را کاملاً درک کرده اند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران عنوان داشت: راهبرد مقاومت از این جهت دارای اهمیت است که باعث زنده نگه داشتن و یادآوری تمامی ارزش‌های دفاع مقدس می‌شود، لذا ملت و مسئولان بیش از گذشته باید در مسیر تحقق این راهبرد عمل کنند.

کد خبر 4724527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha