۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

مقاومت مردم و نیروهای مسلح مهمترین مولفه پیروزی های کشور است

مقاومت مردم و نیروهای مسلح مهمترین مولفه پیروزی های کشور است

سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مقاومت مردم و نیروهای مسلح مهمترین مولفه پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در سنندج، ضمن عرض تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب ایران تنها انقلابی است که بیشتر از چهل سال بدون خیانت به آرمان های خود و  با تکیه بر مولفه های قدرت خویش به کار خود ادامه داده است.

وی نقش مردم را یکی از مهمترین مولفه ها در عرصه انقلاب دانست و ادامه داد: این نهضت آزادی بخش در طول این ۴۰ سال سختی های زیادی را متحمل شده است و زمینه ساز پیروزی های مختلف بوده است خود به عنوان یک قدرت جهانی مطرح کرده و در روند مسائل منطقه‌ای و جهانی تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از مولفه های چون اسلام، ولایت فقیه و نیروهای مسلح و در نهایت مردم مقاوم ایران یاد کرد و گفت: وجود این مولفه ها نشان از قدرت ایران دارد و به برکت همین اقتدار است که همچنان در تمامی صحنه ها از دستاوردهای خود دفاع می کند.

رجبی افزود: ولایت فقیه و رهبری کارآمدی خود را بعد از ۴۰ سال از انقلاب به خوبی و راهبردی و با تاثیر فراوان به جهانیان نشان داده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی یکی دیگر از مولفه‌های قدرت ایران است که خود را در قدرت بازدارندگی و در اقتدار جهانی با نهایت صلابت نشان داده است.

وی با بیان این که مولفه های مذکور با هم سبب شکست دشمنان این آب و خاک شده است،  اضافه کرد: با ادامه این راه کردستان به استانی در حال توسعه ‌با امنیتی پایدار در ایران  تبدیل شده است.

کد خبر 4725064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha