۱ مهر ۱۳۹۸، ۹:۳۲

استاندار اردبیل:

آموزش و پرورش برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان بسترسازی کند

آموزش و پرورش برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان بسترسازی کند

اردبیل - استاندار اردبیل در پیامی به مناسبت بازگشایی مدارس، بر لزوم بسترسازی آموزش و پرورش این استان برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و موفقیت در آزمون‌های سراسری تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر دوشنبه با صدور پیام تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس بر ضرورت توجه ویژه فعالان فرهنگی به موضوع استعدادیابی و آموزش صحیح تأکید کرد.

در پیام استاندار اردبیل آمده است: «طلوع خورشید علم آموزی در ماه مهر، نویدبخش شروع دوره جدیدی برای تلاش مقدس در راه پرافتخار تعلیم و تربیت فرزندان این مرزوبوم است. مهر، به راستی تجلی مهربانی‌ها و مودت‌ها و آغاز حرکتی عظیم و تلاشی همگانی برای ترویج علم و معرفت و تربیت نسل‌های آینده است که فضای کشور را از عطر نشاط، مجاهدت در راه دانش‌اندوزی و امیدواری برای ساختن آینده‌ای پربارتر لبریز می‌کند.

تقارن اول مهر با هفته دفاع مقدس، یادآور مقاومت دلیرانه مردم بزرگ ما و جان‌فشانی لالههای دلسوخته‌ای است که در نتیجه تعلیم و تربیت درست، به مکتب ایثار و شهادت راه یافتند و درس‌های آزادی و آزادگی را به منصه ظهور رساندند.

اکنون که با عنایات خداوند سخن در زبان آفرین، توجهات حضرت ولی عصر(عج)، هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و تدابیر دولت محترم، سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ را آغاز می‌کنیم، با مسرت قلبی فرارسیدن بهار دانش را به تمامی فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان گرامی در اقصی نقاط استان و خانواده‌های شریف‌شان تبریک گفته و از مسوولان و مدیران نهاد تعلیم وتربیت می‌خواهیم برای شکوفایی بهین استعدادهای دانش آموزان این سرمایه‌های ارزنده حال و آینده استان و درخشش آنان در رقابت‌های علمی بین المللی و ملی، از جمله آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با همت، دقت و کار مضاعف، برنامه ریزی و بسترسازی نمایند.»

کد خبر 4726110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha