۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷

با ابلاغ رئیس حوزه هنری کردستان؛

دبیر اجرایی دومین جشنواره استانی «تئاتر وتار» کردستان منصوب شد

دبیر اجرایی دومین جشنواره استانی «تئاتر وتار» کردستان منصوب شد

سنندج - با ابلاغ رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، امید اکبر به عنوان دبیر اجرایی دومین جشنواره استانی تئاتر وتار منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، امین مرادی در ابلاغی امید اکبر را به عنوان دبیر اجرایی دومین جشنواره استانی تئاتر وتار منصوب کرد.

در متن این ابلاغ آمده است: «هنرمند گرامی جناب آقای امید اکبر، با احترام نظر به تخصص، تجارب و توانمندی های ارزشمند جنابعالی و براساس پیشنهاد معاونت فرهنگی و هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر اجرایی دومین جشنواره تئاتر استانی وتار منصوب می شوید».

همچنین در ادامه این ابلاغ آمده است: «شایسته است ضمن بهره برداری از تمامی ظرفیت های در اختیار و با هماهنگی واحد نمایش حوزه هنری استان، زمینه برای برگزاری رویداد فاخر با استفاده از مشارکت و همراهی خود هنرمندان این عرصه در شهرستان بیجار فراهم شود. توفیق روز افزون و سربلندی جنابعالی در راستای خدمت به اعتلای هنر متعهد و انقلابی و پیاده کردن اهداف کلان حوزه هنری انقلاب اسلامی را از درگاه ایزدمنان خواستارم».

امید اکبر متولد ۱۳۵۶ از هنرمندان عرصه نمایش شهرستان بیجار است که تاکنون عناوین مختلفی را از جشنواره های متعدد استانی، منطقه ای و کشوری کسب کرده است که می توان به شرکت در جشنواره اندیشه و کسب مقام اول کارگردانی و نمایش برگزیده فریاد نجواهای دختر ترسا، شرکت در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان و کسب مقام اول کارگردانی و کسب مقام طرح و ایده برتر و شرکت در جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت و کسب مقام دوم کارگردانی اشاره کرد.

لازم به ذکر است دومین جشنواره استانی تئاتر ماه وتار از ۱۵ تا ۱۷ اسفند ماه ۹۸ با حضور گروه های برتر استان در بیجار برگزار می شود.

کد خبر 4726162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha