۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۳

عارف؛

دغدغه معلمان باید تربیت و اجرایی کردن سند تحول بنیادین باشد

 دغدغه معلمان باید تربیت و اجرایی کردن سند تحول بنیادین باشد

ری- نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس گفت: دغدغه معلمان باید تربیت و اجرایی کردن سند تحول بنیادین باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عارف صبح دوشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان‌های استان تهران که که در مجتمع آموزشی فرهنگی حضرت صدیقه طاهره(س) شهرری و با حضور فریده اولاد قباد، فاطمه سعیدی، پروانه مافی و محسن علیجانی از دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و احمد اسماعیلی راد فرماندار ری برگزار شد اظهار داشت:  دغدغه معلمان باید تربیت و اجرایی کردن سند تحول بنیادین باشد.

عارف با بیان اینکه مهمترین مساله آموزش و پرورش همواره منزلت و معیشت معلمان بوده است افزود: علم و فناوری سمت و سوی توسعه و پیشرفت کشور است که مسئولیت آن بر عهده دانشگاه‌ها است رکن اصلی تربیت نیروی انسانی به معنای عام معلم است، مهمترین بخش عمر یک نوجوان و جوان در مدارس می‌گذرد و از معلم الگوگیری می‌کند که نشان از نقش به‌سزای معلم و مسئولیت سنگین آن‌ها دارد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان گفت: معلم باید در فضای شاد و امیدوارکننده تربیت شود، شغل معلم نباید در کنار شغل‌های دیگر دیده شود، باید افراد عاشق معلمی و با انگیزه بالا تربیت کنیم تا خواسته‌های معنوی و ارزشی را تأمین کنند و با عشق سر کلاس بروند.رسیدگی به نیروی انسانی مهمترین و اولین بند بیانیه گام دوم انقلاب است و برای عمل به این بیانیه و همچنین فتح قله‌های دانش باید به نیروی انسانی توجه بیشتری کرد.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس با بیان اینکه کسب مهارت های مختلف در زندگی بسیار مفید است و باید یاد بگیریم اخلاق‌مداری را سرلوحه همه کارهایمان قرار دهیم، گفت: ارزش انرژی و خلاقیت نسل جوان بسیار زیاد است و الزامات زندگی متفاوت با گذشته شده لذا باید شاد زیستن را از همین دوران آغاز کرد.

کد خبر 4726305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha