۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۳

معاون وزیر ورزش و جوانان:

۷۰۰۰ درخواست برای ایجاد سمن در کشور ثبت شده است

۷۰۰۰ درخواست برای ایجاد سمن در کشور ثبت شده است

بهشهر- معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: هفت هزار درخواست برای ایجاد سمن در کشور ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی تندگویان ظهر دوشنبه در کارگاه ملی تخصصی آشنایی با قوانین و مقررات سمن های جوانان کشور در هتل مروارید افزود: اتحاد در کشورها و وحدت در بین سمن ها باید انجام شود زیرا مطالبه جدی ما اتحاد است و تشکل ها باید یکصدا مطالبات را پیگیری کنند.

تندگویان با بیان اینکه اکنون ۷هزار درخواست برای ثبت سمن در کشور داریم؛ خاطر نشان کرد: بیانگر اقبال و شناخته شدن سمن ها است و دیگر سمن ها گمنام نیستند.

وی گفت: مدل مشارکت و فعالیت مناسب در این دوره از همایش بسیار خوب بود و عملکرد ها را منتقل و پویا وارد شوید.

این مسئول ادامه داد: شبکه سازی، فعال کردن مجمع و پویا کردن فعالیت ها در دستور کار باشد و از بی رغبتی در فعالیت با هم پرهیز شود.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه در جایگاه خوبی در بخش سمن ها قرار داریم؛ یادآور شد: جایگاهی که ما را به سختی میشناخت امروز از ما کمک می خواهد و این پیروزی نهاد است.

تندگویان گفت: با تلاش توانستیم تحول آفرینی کنیم و باید در ادامه راه تلاش شود تا با کمک هم با ذات جوانی برای پویایی بیشتر تلاش شود.

وی افزود: همه مطالبات شما در حال برنامه ریزی است و مطالبه و قولی نبود که عملیاتی نشود و این مسائل در شبکه سازی، برگزاری کار، برگزاری همایش ها و... نمایان است.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز سمن ها شناخته شده اند و ما به دستاوردهای خود رسیدیم و از ایده های جدید استقبال می شود.

تندگویان افزود: در حوزه تعاونی ها هم استارت زده شد و اتفاق بررگی در عرصه جوانان خواهد بود که در صورت به نتیجه رسیدن با وزارت تعاون شما را وام گیر و معطل در پرداخت اقساط نکنیم بلکه مشارکتی انجام شود.

کد خبر 4726544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha