مدیر مرکز بین المللی نشر اسراء خبر داد:

مفاتیح الحیات آیت الله جوادی آملی به زبان عربی ترجمه شد

مفاتیح الحیات آیت الله جوادی آملی به زبان عربی ترجمه شد

مجلدات ۱۳ تا ۱۶ تفسیر تسنیم و کتاب مفاتیح الحیات از مجموعه تالیفات آیت الله جوادی آملی به زبان عربی ترجمه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت مرکز بین المللی نشر اسراء مجلدات ۱۳ تا ۱۶ تفسیر تسنیم و کتاب ارزشمند الحیات از مجموعه تالیفات آیت الله جوادی آملی به زبان عربی ترجمه و به زیور طبع آراسته شد.

مصطفی امرایی مدیر مرکز بین المللی نشر اسراء با اعلام این خبر افزود: جلد ۱۳ تا ۱۶ تفسیر تسنیم شامل تفسیر آیات نورانی سوره مبارکه آل عمران، می باشد.

جلد ۱۳ این مجموعه توسط وجیه بن محمد الهجّری در ۵۹۵ صفحه، جلد ۱۴ توسط عباس صافی در ۷۴۱ صفحه ، جلد ۱۵ توسط عباس صافی و حسین صافی در ۷۱۰ صفحه و جلد ۱۶ توسط عباس صافی در ۸۴۳ صفحه به عربی ترجمه شده است.

همچنین کتاب مفاتیح الحیات با ترجمه حسین صافی در ۶۷۲ صفحه به زبان عربی ترجمه گردیده است.

مدیر مرکز بین المللی نشر اسراء دلیل ترجمه تفسیر تسنیم و همچنین مفاتیح الحیات آیت الله جوادی آملی را مطالبه گسترده علاقه مندان و شیفتگان منظومه فکری ستاد در کشورهای عربی زبان عنوان و بیان کرد: ترجمه این آثار به زبان عربی می تواند در گشترش منظومه فکری آیت الله جوادی آملی در سراسر جهان به ویژه جهان اسلام نقش به سزایی داشته باشد.

گفتنی است تاکنون ۴۹ جلد از مجموعه تفسیر تسنیم به زبان فارسی منتشر شده است که شامل آیات   ۴۰ تا ۸۰ سوره مبارکه اسراء می باشد.

علاقه مندان برای تهیه آثار آیت الله العظمی جوادی آملی می توانند به سایت مرکز بین المللی نشر اسراء به آدرس www.nashresra.ir مراجعه کنند.

کد خبر 4726577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha