۲ مهر ۱۳۹۸، ۹:۵۳

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی :

گام دوم انقلاب با بصیرت افزایی عملیاتی می‌شود

گام دوم انقلاب با بصیرت افزایی عملیاتی می‌شود

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در گام دوم انقلاب باید قدم مؤثری برای کشور و مردم برداریم که این مهم با همت مسئولین و بصیرت افزایی به جامعه رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید در گام دوم انقلاب قدم مؤثری برای کشور و مردم برداریم که این مهم با همت مسئولین و بصیرت افزایی رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه برای برداشتن گام مهم و بلند برای کشور باید از غفلت فاصله بگیریم، اظهار کرد: ما علی‌رغم فرهنگ غنی اسلامی - ایرانی و رهبری اهل بیت(ع) مشکلاتی داریم که علت را باید در مکر دشمنان و گاه بی‌توجهی و غفلت خودمان جست‌وکنیم.

عبادی با اشاره به اینکه اگر از داشته‌های خودمان غافل شویم، آسیب می‌بینیم، افزود: ندانم کاری، ایجاد یأس و ناامیدی در مردم، ایجاد مسائل حاشیه‌ای و عفلت از موضوعات اصلی باعث ایجاد آسیب و بروز مشکلات در کشور می‌شود.

گلایه‌مندی مردم از عملکرد مسئولین

وی گفت: باید صادقانه از مردم میزان رضایتشان از وضع موجود را بپرسیم که نتایج حاکی از رضایت ۸۰ درصد مردم با سلایق مختلف از اصل اسلام و انقلاب و گلایه مندی از عملکرد برخی مسئولین و دردل از پاره‌ای مشکلات است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه اصل وقوع انقلاب یک معجزه بود، اظهارکرد: انقلاب سرنوشت ایران را از دست مستکبران و زورمندان گرفت و به مردم قدرت انتخاب مسئولین و نقش‌آفرینی در جامعه را داد.

عبادی بیان کرد: مردم به واسطه انتخاب مسئولین در بروز و یا کاهش مشکلات نقش دارند و در این راستا باید انتخاب خود را بر اساس عقل، درایت و تخصص انجام دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این دیدار اظهارکرد: مردم جنوب خراسان در دوران دفاع مقدس نمونه از منظر تدین، قناعت، مقاومت و صفای باطن زبانزد بودند.

محمدباقر قالیباف بیان کرد: برخی از شهدای خراسان‌جنوبی چون شهید احمد رحیمی حق فرماندهی به گردن امثال من دارند و افتخارآفرینی‌های فراوانی در دوران دفاع مقدس و ایام جنگ تحمیلی داشتند.

وی نسل متدین خراسان‌جنوبی از برکت روحانیت پیشگام چون خاندان مجاهد و همراه با مردم عبادی درس ایمان را آموخت، ادامه داد: امروزه نیز باید تلاش کنیم تا مردم بتوانند زندگی در شأنی داشته باشند.

کد خبر 4727168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha