۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵

رئیس سازمان صمت استان قزوین:

۳۵۰ پرونده تخلف در طرح نظارتی بازگشایی مدارس در قزوین تشکیل شد

 ۳۵۰ پرونده تخلف در طرح نظارتی بازگشایی مدارس در قزوین تشکیل شد

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین گفت: تاکنون ۳۵۰ پرونده تخلف در طرح نظارتی بازگشایی مدارس در استان قزوین تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین جلسه اجلاس عمومی اتاق اصناف صبح سه شنبه با حضور حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین، محمد قاسمی داداستان قزوین و سعید نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین، فرج زاده رئیس اتاق اصناف مرکز استان و روسای اتحادیه ها ی صنفی در سالن جلسات اداره کل صمت قزوین برگزار شد.

سعید  نبیل در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در گزارشی گفت: امروز به واسطه تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب باید به سمت اقتصاد مقاومتی که به فرموده رهبر معظم انقلاب درون گرا و برون نگر است، حرکت کنیم.

وی  ضمن اشاره به ثبات نسبی قیمت ها در سطح بازار گفت:با توجه به بازگشایی مدارس طرح تشدید بازرسی و نظارت در سطح استان با همکاری تعزیرات حکومتی در حال اجرا است و در همین راستا تاکنون ۳۵۰ پرونده توسط بازرسان این سازمان تشکیل و در حال طی مراحل قانونی جهت صدور رای است.

نبیل از نقش کلیدی اصناف و اتحادیه ها در کنترل بازار تقدیر کرد و گفت: با همراهی این عزیزان امروز هیچ گونه کمبودی در سطح بازار نداریم و از لحاظ ذخیره سازی، استان قزوین در شرایط مطلوب و خوبی قرار دارد.

کد خبر 4727304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha