۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران کاسه گدایی دست گرفته اند

آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران کاسه گدایی دست گرفته اند

اردبیل - نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: عدم موفقیت آمریکایی‌ها در مقابله با نهضت مقاومت باعث شده تا دولتمردان این کشور برای مذاکره با انقلاب اسلامی کاسه گدایی دست گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام میثم فیاضی پیش از ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از روحانیون رزمنده، آزاده و جانباز اردبیل که در محل نمایشگاه «عملیات والفجر ۸» برگزار شد، عنوان کرد: تلاش دولتمردان آمریکایی برای توسعه تفکر ضد مقاومت و ایجاد عملیات روانی شدید علیه نظام به نتیجه خاصی ختم نشد تا آنان برای مذاکره با رئیس جمهور کشورمان کاسه گدایی در دست گیرند.

وی افزود: اندیشه مقاومت همچنان با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب با صلابت و استوار پابرجا بوده و اگر امروز می بینیم که دشمنان انقلاب در مقابل نظام به استیصال افتادند، نتیجه استمرار ۴۰ سال اندیشه مقاومت در کشور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل ادامه داد: دوست و دشمن همگی به سیاست مدبرانه رهبر معظم انقلاب در اداره امور اذعان دارند تا تمسک به ولایت همچنان نوید دهنده پیروزی آرمان‌های انقلاب باشد.

فیاضی در ادامه به نقش اساسی علما و روحانیون از ابتدای انقلاب تا پیروزی در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: علما بدون شک سنگربانان حقیقی دین هستند.

به گفته وی پیروزی در دوران دفاع مقدس آن هم با دستانی خالی در سایه تداوم راه شهدا و الگوگیری از نهضت کربلا محقق شده تا محکم و استوار با در دست گیری پرچم مقاومت در مقابل قدرت‌های بزرگ جهانی بایستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در پایان با بیان اینکه آشناسازی جوانان با دفاع مقدس و تبیین رشادت و ایثارگری رزمندگان جنگ تحمیلی ضروری است، افزود: دفاع مقدس و شهدا را باید به نسل جدید انقلاب معرفی کنیم تا این ارزش‌های اصیل و ناب نشأت گرفته از نهضت عاشورا برای همیشه زنده بماند.

کد خبر 4727447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha