۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

نخستین مرکز رشد بسیج علمی مهریز افتتاح شد

نخستین مرکز رشد بسیج علمی مهریز افتتاح شد

یزد ـ نخستین مرکز رشد بسیج علمی ناحیه مهریز همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری استان یزد امروز در مراسم افتتاح نخستین مرکز رشد بسیج علمی ناحیه مقاومت بسیج مهریز اظهار داشت: افزایش امکانات و خدمات و ایجاد زیر ساخت های مناسب با همکاری فرمانداری سبب ماندگاری نخبگان مهریزی و جلوگیری از مهاجرت آنها به مرکز استان می شود.

شهرام شکوهی بیان کرد: در استان یزد ۲۸٠ شرکت در حوزه علم و فناوری فعالیت دارند که تعداد قابل توجهی از فعالان این شرکت ها از شهرستان مهریز هستند.

شکوهی با اشاره به ظرفیت های مرکز رشد بسیج و پارک علم و فن آوری بیان کرد: این مرکز منابع فراونی در حوزه دانش بنیاد دارد و ظرفیت های اشتغالزایی در سطح ملی ایجاد می کند.

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری ادامه داد: صندوق علمی پژوهشی استان یزد در دو سال گذشته توانسته رتبه بهترین صندق پذیرش و معارف در سطح کشور را به خود اختصاص دهد.

شکوهی خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری استان یزد هر سال ۵٠ تا ۶٠ میلیارد تومان اعتبار در اختیار فعالان عرصه پژوهشی قرار می‌دهد.

وی عنوان کرد: پارک علم و فناوری موظف به کمک های مالی و همه جانبه در راستای قانون به شرکت هایی است که در این حوزه فعالیت دارند.

شکوهی افزود: شرکت های زیر پوشش پارک علم و فناوری ۶٠٠ میلیون تومان درآمدزایی کرده اند.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری در حوزه های دفاعی، مکانیکی، معدن و فن آوری فعالیت دارد و نمونه بارز آن تولید جی وی پی در معدن چادر ملو است و این نتیجه سعی و تلاش با شعار ما می توانیم است.

کد خبر 4727452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha