۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۵۰

تندگویان خبر داد

موافقت رهبری با امریه ۳۰۰ نفر از فعالان سمن‌های جوانان

موافقت رهبری با امریه ۳۰۰ نفر از فعالان سمن‌های جوانان

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با امریه ۳۰۰ نفر از فعالان سازمان‌های مردم نهاد جوانان در ۶ ماه پایانی خدمت سربازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی تندگویان گفت: در موضوع سرباز مهارت که کار آن را از سال گذشته آغاز کردیم ما درخواستی مبنی بر سپری کردن ۶ ماه پایانی خدمت وظیفه فعالین تشکل های جوانان به صورت امریه در محل تشکل خود داشتیم که مشوقی برای اعضای فعال این سمن ها باشد.

تندگویان تصریح کرد: این موضوع با امتیازات و جزئیاتی که ما از اعضای سمن ها احصا کردیم، گردش کار شد و خدمت مقام معظم رهبری ارائه شد که ایشان با این موضوع موافقت کردند و سقف ۳۰۰ نفری برای تشکل های جوانان کشور در این خصوص تخصیص دادند.

وی اظهار داشت: جا دارد که از توجه ویژه مقام معظم رهبری به موضوع تشکل های جوانان و فعالیت های داوطلبانه تشکر کنم که این امر و این توجه باعث دلگرمی و انگیزه مضاعف جوانان برای پیوستن به این جریان اجتماعی و فعالیتهای داوطلبانه عام المنفعه خواهد شد.

تندگویان در خصوص شرایط اجرای این موضوع گفت: جزئیات و مدل اجرای این کار و محورهای واجدین شرایط پس از ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح در اصرع وقت اعلام خواهد شد.

کد خبر 4727743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha