۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۱۶

برای بازی با ماشین‌سازی؛

تکلیف حضور کاپیتان پرسپولیس فردا مشخص می شود

تکلیف حضور کاپیتان پرسپولیس فردا مشخص می شود

وضعیت مصدومیت کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با ماشین سازی تبریز تا فردا مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حسینی دو بازی قبلی پرسپولیس در لیگ برتر مقابل استقلال تهران و سپاهان را به دلیل مصدومیت از دست داد تا محمدحسین کنعانی زادگان در کنار شجاع خلیل زاده زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل دهند.

کاپیتان سرخپوشان پایتخت همچنان با آسیب دیدگی خود دست و پنجه نرم می کند تا نتواند در تمرینات گروهی شرکت کند. وی که امروز نیز بطور اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس تمرین کرد قرار است در تمرین فردا یکشنبه سرخپوشان مورد معاینه مجدد قرار بگیرد تا وضعیت او برای بازی با ماشین سازی تبریز مشخص شود.

حسینی شانس کمی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل ماشین سازی دارد اما کالدرون می خواهد پس از معاینه کادر پزشکی در خصوص حضورش در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با ماشین سازی تبریز تصمیم گیری کند.

کادر فنی سرخپوشان پایتخت عجله ای برای استفاده از سیدجلال در قلب خط دفاعی ندارند و در صورتیکه این بازیکن به شرایط ایده آل نرسیده باشد از سفر به تبریز نیز محروم خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه هفته جاری در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف ماشین سازی می رود.

کد خبر 4731171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha