۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۳۶

امام جمعه شهرکرد:

تمهیدات لازم برای هماهنگ کار کردن دستگاه های فرهنگی اندیشیده شود

تمهیدات لازم برای هماهنگ کار کردن دستگاه های فرهنگی اندیشیده شود

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: تمهیدات لازم برای هماهنگ کار کردن دستگاه های فرهنگی اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام  ظهر دوشنبه در دیدار با معاون تبلیغ تبلیغات اسلامی کشور گفت: باید موضوع تبلیغ ارتقا یابد که ضرورت نخست جامعه است.

وی افزود: اقداماتی شده اما باید بیشتر باشد و حتی یک شورا در کشور برای تنظیم و شناسایی ضرورت های فرهنگی ایجاد کرد تا دستگاه ها جزیره ای عمل نکنند و به کار واقف باشند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: اکنون موضوع تبلیغ کارایی لازم را ندارد و از نظر کمی و کیفی باید فضای مناسب فراهم شده تا اثربخش باشد.

وی بیان کرد: باید حداقل زندگی برای روحانیون مبلغ فراهم شود و سلیقه ای عمل نشود که سلیقه ای عمل کردن مشکل اصلی است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: مدیریت فرهنگی بیش از هر مدیریت دیگری نیازمند ثبات است که باید عملیاتی شود و تبلیغ جدی دیده شود و استان نیز دارای امکانات اندک و نیازمند حمایت همه جانبه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری  نیز در این دیدار گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا روحانی فعال، کانون فعال و تراز یک مسجد خوب را تعیین کنیم.

حجت الاسلام مهدی طاهری افزود: موضوع تیلیغ دین توسط روحانیون مستقر استان از اصلی ترین و میدانی ترین ماموریت ها است که باید تدبیری مناسب برای این امر اندیشیده شود.

کد خبر 4733235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha