۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶

استاندار البرز:

مطالبات دانشگاه علوم پزشکی البرز از تامین اجتماعی پیگیری می‌شود

مطالبات دانشگاه علوم پزشکی البرز از تامین اجتماعی پیگیری می‌شود

کرج - استاندار البرز گفت: مطالبات دانشگاه علوم پزشکی استان از مراکز مختلف به ویژه تامین اجتماعی را به جد پیگیری می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی صبح سه شنبه در جلسه ای که به منظور ارائه گزارش وضع موجود، عملکرد، اهداف و چالش ها دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، ابراز امیدواری کرد که شاهد تقویت زیرساخت ها و کیفیت خدمات سلامت و آموزش پزشکی در استان باشیم.

وی از امنیت و سلامت به عنوان دو اولویت مهم یاد کرد و گفت: برنامه هایی که امروز از سوی دانشگاه مطرح شد بسیار چشم انداز خوبی را برای ما به نمایش گذاشت.

استاندار البرز در بخش دیگری با تاکید بر اینکه رشد مهاجرت هر ساله جمعیت یک شهر را به استان البرز اضافه می کند، گفت: ارتقای زیرساخت ها نیازمند توجه هرچه بیشتر به ویژه از سوی مسئولان ملی است.

شهبازی در ادامه به اهمیت طرح سلامت در روستاها، گفت: در این راستا می توانیم مساعدت خوبی را از طریق دهیاری ها برای اجرای آن داشته باشیم.

وی در ادامه به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان البرز اشاره کرد و گفت: در این سفر هشت بیمارستان مصوب شد که پنج مورد آن محقق شده و این مهم نشان دهنده توجه ویژه دولت به حوزه سلامت و بهداشت است.

استاندار البرز اضافه کرد: در بازدید های مستمری که از مراکز درمانی استان داریم و همواره جویای نظرات مردم هستیم، کمترین گلایه را از خدمات علوم پزشکی از سوی مردم شاهد بودیم.

شهبازی در پایان تاکید کرد: به طور جدی پیگیر مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از مراکز مختلف از جمله تامین اجتماعی هستیم.

کد خبر 4733799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha