۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۹:۴۹

همزمان با سراسر کشور؛

جشن عاطفه‌ها در ۹۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار شد

جشن عاطفه‌ها در ۹۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار شد

بوشهر - جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در ۹۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار شد تا دانش‌آموزان در تامین نیازهای هم‌کلاسی‌های خود مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین حسینی سرپرست آموزش و پرورش استان بوشهر صبح چهارشنبه در آئین جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: جشن عاطفه ها فرصت و تمرینی برای نوع دوستی است که توسط کمیته امداد طی بیش از دو دهه نهادینه شده است.

وی افزود: اگر این جشن برگزار می شود برای این است که نوع‌دوستی را پاس بداریم و شوق و مهر عاطفه ها را به اشتراک گذاریم.

سرپرست آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: امسال دانش آموزان استان بوشهر، ۴۱۰ میلیون تومان به جشن عاطفه ها کمک کرده اند که نشان از هم نوعی دوستی و کمک به هم کلاس های خود هستند.

حسینی تصریح کرد: امروز دستان شما آینده ای می سازد که محصول اندیشه رهبر کبیر انقلاب است که فرش مهربانی در این کشور گسترانده است.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده متعهد به تهیه لباس فرم برای همه داشن آموزان تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان شده ایم که در آستانه بازگشایی مدارس این مهم تحقق یفته است.

سرپرست آموزش و پرورش استان بوشهر خطاب به دانش آموزان گفت: جشن عاطفه ها امسال در ماه صفر قرار گرفته که رنگ و بوی حسینی به خود دارد که نیاز است از این فضا برای کمک به هم نوعانمان با یک تفکر عاشورایی اقدام کنیم.

زنگ جشن عاطفه ها در مدارس دشتی

عبدالله نادری فرماندار دشتی صبح چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس این جشن در همه مدارس با هدف تمرین فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان برگزار می شود.

وی از تلاش‌های مجموعه کمیته امداد و آموزش و پرورش در برگزاری این برنامه ها، افزود: برگزاری این جشن ها در جهت کمک به هم نوعان است و مهم‌ترین موضوع نیز مسئولیت پذیری در برابر هم نوع خود است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی نیز از حمایت های فرماندار شهرستان در جهت کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه تقدیر وتشکر کرد.

اسماعیل فقیه افزود: در حال حاضر ۳۷۰ دانش آموزان تحت حمایت این نهاد است که تاکنون بالغ بر یک میلیارد ریال از محل جشن عاطفه ها جمع آوری شده است.

وی بیان کرد: این کمک ها به صورت نقدی و غیر نقدی بابت هزینه پوشاک، نوشت افزار، کیف و کفش برای دانش آموزان مساعدت شده است.

کد خبر 4734780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha