۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۰

کشف ۱۵۰ تن شیر خشک قاچاق در سیستان و بلوچستان

کشف ۱۵۰ تن شیر خشک قاچاق در سیستان و بلوچستان

زاهدان - دبیرکمیسیون قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان قاچاق شیرخشک را یکی از موارد مهم در ماه‌های اخیر دانست و گفت: تاکنون ۱۵۰ تن شیرخشک در این استان کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد محبی در کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی، نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز که در سرسرای فرمانداری چابهار برگزار شد، اظهار داشت: یکی مشکلات حوزه سوخت وجود بیش از ۱۸هزار و ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و فاقد هرگونه کارکرد است که در اکثر مناطق پارک و فقط سوخت دریافت می‌کنند و هیچ کارایی در بحث انجام کارهای عمرانی ندارند.

وی قاچاق شیرخشک در سیستان و بلوچستان را یکی از موارد مهم در ماه‌های اخیر دانست و افزود: تاکنون ۱۵۰ تن شیرخشک کشف شده و براساس آمارها ۶ هزار تن شیر خشک در انبارهای فاقد مجوز دپو و از راه‌های غیرمجاز از کشور قاچاق می‌شوند.

دبیرکمیسیون قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان گفت: طرح کدینگ به منظور ساماندهی وضعیت سوخت در تمامی جایگاه‌های سوخت سیستان و بلوچستان از ۱۰ خرداد امسال  به اجرا در آمد که بر اساس این طرح کارت‌های مهاجر نمی‌توانند در این استان سوختگیری کنند.

کد خبر 4734874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha