۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۵۰

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

تکمیل طرح های راهسازی و بهسازی محورها در مرکزی مدنظر قرار گیرد

تکمیل طرح های راهسازی و بهسازی محورها در مرکزی مدنظر قرار گیرد

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل طرح های راهسازی و بهسازی محورها در استان مرکزی باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان اراک اظهار داشت: سیل بهار امسال خسارت هایی را در منازل مسکونی و زیر ساخت های مواصلاتی استان مرکزی به همراه داشت که با توجه به اعتبارات اختصاص یافته بخشی از مشکل آنها برطرف شده است و باید برای رفع مابقی مشکلات پیگیری صورت پذیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر زیر ساخت های مواصلاتی و جاده های برخی از روستاهای استان مرکزی با مشکل مواجه است و رفع مشکل این روستاها بایستی در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

کریمی بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته، مقرر شده است ابتدا پرواز اراک - عسلویه و سپس پرواز اراک - مشهد در فرودگاه اراک راه اندازی شود. میلیاردها ریال اعتبار برای احداث فرودگاه اراک هزینه شده اما اکنون پروازی در آن انجام نمی شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود خاطر نشان کرد: باید با همکاری و پیگیری مسئولان استان مرکزی مشکلات شرکت های آذرآب، هپکو و واگن پارس رفع شود.

وی اضافه کرد: با توجه به آغاز فصل بارش نیاز است برای جلوگیری از بروز مشکلات ساماندهی بستر رودخانه شهرستان اراک در داخل و خارج این شهر تسریع شود.

کد خبر 4735585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha