۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۲۰:۱۴

تصویب لایحه ساماندهی دکل های مخابراتی در شیراز

تصویب لایحه ساماندهی دکل های مخابراتی در شیراز

شیراز_ صد وپنجمین جلسه شورای شهر شیراز در حالی برگزار شد که در این جلسه تکلیف ایجاد دکل های جدید مخابراتی درشیراز توسط شورای شهر مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه لایحه شهرداری شیراز مبنی بر بررسی ایین‌نامه ساماندهی دکل‌ها،انتن‌ها و ایستگاه‌های مخابراتی در شهر شیراز در دستور کار صحن علنی شورا قرار گرفت.

محمد تقی تذروی در حاشیه  بررسی این لایحه گفت: رعایت سلامت شهروندان باید مورد توجه شورای شهر باشد. 

این عضو شورای شهر تصریح کرد: مردم تقاضا دارند  دکل های مخابراتی که در خانه هایشان نصب شده  جمع آوری شود البته باید برای محل جدید نصب دکل ها نیز جانمایی مناسب صورت گیرد. 

وی متذکر شد: ایجاد فضای ظاهری زیبا برای دکل های مخابراتی نیز باید در دستور کار اپراتورها  قرار گیرد تا چهره شهر نازیبا نشود. 

سعید نظری دیگر عضو شورای شهر نیز  در رد این لایحه تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد شهرداری شیراز مجوز دکل جدید را صادر کند.

وی با اشاره به قهر نمایندگان اپراتورها در جلسات تخصصی شورای شهر گفت: در جلسات تخصصی که در شورای شهر در خصوص ساماندهی دکل ها برگزار شده است نمایندگان اپراتورها چون نظر آنان اعمال نشده است قهر کرده و جلسه را ترک کرده اند و دیگر در جلسات شرکت نکرده اند. 

گفتنی است این لایحه با ۱۵ماده و ۲۰ تبصره با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر شیراز همراه شد.

در ادامه این جلسه با موافقت اعضای شورای شهر شیراز «سید احمدرضا دستغیب» و «لیلا دودمان» از عضویت در کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز انصراف دادند.

کد خبر 4735596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha