۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۲۰:۲۵

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی:

۱۴۰ مدرسه در دزفول نیازمند بازسازی و بهسازی هستند

۱۴۰ مدرسه در دزفول نیازمند بازسازی و بهسازی هستند

دزفول- نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: بالغ بر ۱۴۰ مدرسه در دزفول نیازمند بازسازی و بهسازی هستند که لازم است رفع مشکلات این مدارس مورد توجه وزارت آموزش و پرورش قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پاپی زاده عصر امروز پنجشنبه در آئین افتتاح یک مدرسه استثنایی و کلنگ زنی یک سالن همایش چند منظوره در دزفول با حضور وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: تعدادی از مدارس نقاط روستایی و محروم دزفول در حال تخریب هستند و خطر جدی دانش آموزان این مدارس را تهدید می کند. 

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۴۰ مدرسه در دزفول نیازمند بازسازی و بهسازی به صورت فوری هستند، افزود: کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش دزفول جدی است به گونه ای که با وجود گذشت چند روز از آغاز سال تحصیلی برخی از کلاس های مدارس شهرستان به دلیل نبود معلم برگزار نشده اند.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود بیش از ۶۰۰ معلم در این شهرستان، گفت: در برخی از مدارس این کمبود موجب شده تا مدیران و معاونان نیز تدریس کنند بنابراین لازم است رفع این مشکل در دستور کار جدی وزارت آموزش و پرورش باشد. 

پاپی زاده همچنین با اشاره به کمبود امکانات گرمایشی، سرمایشی و رفاهی در مدارس دزفول و سردشت، یادآور شد: سال گذشته بالغ بر ۷۰ کولرگازی با همکاری سازمان نوسازی و بهسازی مدارس خوزستان برای مدارس دزفول و سردشت تامین شد در حالیکه نیاز مدارس شهرستان چندبرابر این ارقام است. 

وی با اشاره به ظرفیت ارزشمند خیران مدرسه ساز دزفول، عنوان کرد: توان خیرین نیز حدی دارد و نباید تمام بار کمبودها و مشکلات روی دوش این افراد باشد بنابراین لازم است وزارت آموزش و پرورش جدی تر از گذشته در پی رفع مشکلات و کمبودهای این حوزه در خوزستان و دزفول برآید.

کد خبر 4736273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha