۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۱

مسابقات شطرنج قهرمانی رده های سنی دختران کشور در قزوین پایان یافت

مسابقات شطرنج قهرمانی رده های سنی دختران کشور در قزوین پایان یافت

قزوین- مسابقات قهرمانی شطرنج دختران ۷ تا ۱۲ سال در قزوین با انتخاب نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه اختتامیه مسابقات قهرمانی شطرنج دختران ۷ الی ۱۲ سال کشور در قزوین با حضور داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی  در یکی از مجتمع های قزوین برگزارشد.

در مسابقات قهرمانی بدمینتون رده های سنی دختران  ۷ تا  ۱۲ سال با حضور ۱۵۴ ورزشکار از ۲۶ استان کشور از روز جمعه ۵ مهر ماه به میزبانی استان قزوین آغاز شده بود که پس از ۷ روز رقابت ورزشکاران امروز این مسابقات به کار خود پایان داد.

در رده سنی کمتر از ۸ سال نفس نوری نژاد با کسب ۹ امتیاز از ۹ بازی از استان گیلان اول شد،  رومینا شاهوردی با کسب ۷.۵ امتیاز از ۹ بازی از استان گیلان دوم شد و دریا آزاد با کسب ۷ امتیاز از استان فارس در رده سوم قرار گرفت.

در رده سنی کمتر از ۱۰ سالملیکا محمدی با کسب ۷.۵ امتیاز و پوئن شکنی بیشتر از استان قزوین در رده اول قرار گرفت،  ترانه تقی زاده با کسب ۷.۵ امتیاز و پوئن شکنی ضعیف تر از استان البرز دوم شد و مائده یوسفیان با کسب ۷ امتیاز از استان اصفهان در مکان سوم ایستاد.

 در رده کمتر از ۱۲ سال فاطمه مشهدی با کسب ۷ امتیاز از استان اصفهان اول شد،  ملیکا رحمانی با کسب ۷ امتیاز از استان قزوین دوم و مهسا علوی با کسب ۶.۵ امتیاز از استان زنجان سوم شد.


 

کد خبر 4736679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha