۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۱

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح دماوند برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح دماوند برگزار شد

دماوند- صبحگاه مشترک نیروهای مسلح دماوند به مناسبت هفته نیروی انتظامی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح دماوند در محل ستاد انتظامی این شهرستان، صبح شنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در حالی به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند  برگزار شد که فرماندار و مسئولین شهرستانی در این مراسم حضور داشتند.

مجید صفری، رئیس شورای تأمین شهرستان دماوند در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح طی سخنانی اظهار داشت: آنچه امروز باید هوشیارانه و با تمام توان در جامعه به آن اهمیت دهیم، بحث امنیت است.

صفری با بیان اینکه امنیت مقوله‌ای است که ناجا در کنار دیگر ارگان‌ها تلاش می‌کند تا امنیت پایداری برای آسایش و رفاه مردم ایجاد کند گفت: دغدغه شورای تأمین دماوند، ایجاد امنیت پایدار است.

وی با اشاره به موضوع سرقت در شهرستان دماوند بیان داشت: این موضوع به عنوان پایلوت در شهرستان قرار گرفته است و طرح جامع مقابله با سرقت‌ها در این شهرستان مورد بررسی و اجرا قرار دارد و درصدد هستیم که با همت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی میزان سرقت‌ها را در شهرستان دماوند به صفر برسانیم.

فرماندار دماوند حفظ هوشیاری را رمز موفقیت دانست و افزود: هوشیاری همچنین باعث می‌شود تا از اتفاقات منطقه عقب نمانیم و دماوند با تلاش اعضای شورای تأمین بهترین امنیت را دارد و تلاش می‌کنیم که این امنیت را به نحو مطلوب در شهرستان دماوند ارتقا دهیم و برنامه‌ای در این راستا در دست اجرا است.

بر اساس این گزارش به مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبح امروز صبحگاه مشترک نیروها برگزار شد و در این مراسم، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای ناجا، از ماموران انتظامی نمونه شهرستان دماوند تجلیل شد.

کد خبر 4737204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha