۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۲۰

استاندار اردبیل:

کتابخانه عمومی خلخال در سفر «روحانی»به اردبیل تأمین اعتبار می‌شود

کتابخانه عمومی خلخال در سفر «روحانی»به اردبیل تأمین اعتبار می‌شود

خلخال - استاندار اردبیل با بیان اینکه شهر خلخال به کتابخانه عمومی مجهز نیاز دارد، گفت: در سفر رئیس جمهوری تجهیز این مرکز تامین اعتبار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو ظهر شنبه در نشست با مسئولان فرهنگی شهرستان خلخال از تأمین اعتبار تجهیز کتابخانه عمومی این شهرستان در سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد و افزود: مالکیت کتابخانه عمومی قدیم خلخال بر عهده آموزش و پرورش بوده و جدای از آن آموزش و پرورش نیز به یک مرکز مجهز به عنوان کانون فرهنگی تربیتی نیاز دارد.

به گفته وی با تهاتر می‌توان زمین‌های فرهنگی را برای احداث مراکز فرهنگی و تربیتی در خلخال در نظر گرفت.

استاندار اردبیل با بیان اینکه محل کتابخانه عمومی خلخال به دلیل قدمت تاریخی نباید تغییر کند، افزود: این کتابخانه در سال ۱۳۴۴ به مساحت ۳۷۵ متر احداث شده و مردم نسبت به این مکان فرهنگی تعصب خاصی دارند، بنابراین مکان موجود باید بازسازی شود.

 بهنام جو افزود: برای تامین اعتبار لازم برای احداث مرکز فرهنگی خلخال، پیگیری‌های لازم از سوی فرماندار، نماینده و مدیران اجرایی در سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: احداث نهادهای فرهنگی برای ارتقای فرهنگ عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ضرورت دارد و برای این امر مهم همگان باید تلاش کنند.

کد خبر 4737544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha