۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰

دبیر کمیته فرهنگی اربعین کرمانشاه مطرح کرد:

اجرای طرح «زیارت به نیابت از شهدا» طی ایام اربعین

اجرای طرح «زیارت به نیابت از شهدا» طی ایام اربعین

کرمانشاه_ دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان کرمانشاه گفت: طرح «زیارت به نیابت از شهدا» طی ایام اربعین حسینی در این استان اجرا می شود.

علی انوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح «زیارت به نیابت از شهدا» توسط کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان به مسئولیت تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه طی ایام اربعین حسینی در این استان برگزار می شود.

وی افزود: کسانی که در این طرح شرکت می کنند، به نیابت از ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم، زیارت اربعین را انجام خواهند داد.

دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان کرمانشاه تصریح کرد: برای هر زائر که در سامانه سماح برای زیارت اربعین حسینی ثبت نام کرده است، توسط بنیاد شهید کارت هایی چاپ خواهد شد و هر زائر به نیابت از یک شهید در مراسم اربعین حضور خواهد داشت.

این مسئول تصریح کرد: این طرح مخصوص زائران اربعین استان کرمانشاه است که به نیابت از یکی از شهدای استان نیز به زیارت اربعین خواهند پرداخت.

انوری از تولید فیلم مستند با موضوع اربعین توسط نهادهای زیرمجموعه کمیته فرهنگی اربعین خبر داد و گفت: برای مثال کانون فرهنگی و هنری مساجد که زیر مجموعه کمیته ما فعالیت می کند، قرار است از گوشه هایی از مراسم اربعین فیلم های مستندی را ثبت و ضبط کرده تا علاوه بر پخش در رسانه ملی، این فیلم ها در فضای مجازی نیز منتشر شود.

کد خبر 4738033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha