۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴

مدیر موسسه احیاء لبنان:

نمایشگاه شکار کرکس‌ها مصداق عملی آیه «یدالله فوق ایدیهم» است

نمایشگاه شکار کرکس‌ها مصداق عملی آیه «یدالله فوق ایدیهم» است

مدیر موسسه احیاء لبنان گفت: هنگامی که خداوند انسان را آفرید تا در زمین خلیفه الله باشد شیطان مخالفت کرد و سرتعظیم فرود نیاورد به نظرمن جمهوری اسلامی ایران توانسته مصداق این آیه باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نجوا رعد مدیر موسسه احیاء لبنان دربازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه نمایشگاه «شکارکرکس‌ها»، گفت: در همان لحظه ورود به نمایشگاه شکارکرس‌ها چشمم به آیه یدالله فوق ایدیهم افتاد که در یک طرف آن عکس امام خمینی رحمت الله علیه و طرف دیگر عکس رهبر معظم انقلاب اسلامی نصب شده است، به نظرمن جمهوری اسلامی ایران توانسته است این آیه قرآن را به مصداق عملی برساند و بسیار مایه فخر است که  امروز که درهمه مقاطع خودکفا شده است.

وی افزود: کشور ایران توانست بعد ازسختی‌های جنگ تحمیلی  با تکیه بر ظرفیت‌ها و متخصصان داخلی خود، ادوات نظامی بومی تولید کند و این چیزی است که دشمنان از آن واهمه دارند و اجازه نمی‌دهند کشور مسلمانی روی پاهای خود بایستد و مستقل از جهان باشد . هنگامی که خداوند انسان را آفرید تا در زمین خلیفه‌الله باشد، شیطان مخالفت کرد و سرتعظیم فرود نیاورد به نظر من جمهوری اسلامی ایران توانسته است مصداق این آیه باشد.

کد خبر 4738195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha