۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

اعمال تحریم‌ها علیه ایران موجب ایستادگی و همدلی بیشتر مردم شد

اعمال تحریم‌ها علیه ایران موجب ایستادگی و همدلی بیشتر مردم شد

سنندج - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: اعمال شدیدترین تحریم‌ها طی چند سال گذشته علیه ایران موجب ایستادگی بیشتر مردم در سایه اتحاد و تبعیت از فرامین رهبری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سادات صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سنندج، اظهار داشت: ۱۳ آبان تنها روز تسخیر لانه جاسوسی نیست و حاوی یک مفهوم بزرگ است که همان مبارزه همیشگی و همه جانبه با استکبار است.

وی با اشاره به اتفاقات تاریخی ۱۳ آبان، افزود: امروز همه اقشار و گروه های جامعه بویژه جوانان باید مبارزه با استکبار را در اولویت قرار داده و در آغاز گام دوم انقلاب متحدتر از همیشه در برابر نفوذ و سلطه بیگانگان بایستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به طرح تحریم حداکثری ایران توسط رئیس جمهوری آمریکا در ۱۳ آبان سال گذشته، ادامه داد: انتخاب ۱۳ آبان برای اعمال فشار حداکثری بر ایران حاوی معانی بزرگی است که امروز با گذشت یکسال از شدیدترین تحریم‌ها علیه دولت و ملت ایران، روز به روز شاهد ایستادگی بیشتر مردم در سایه اتحاد و همدلی و تبعیت از فرامین رهبری هستیم.

حجت الاسلام سادات با تاکید بر برجسته کردن وجه مردمی راهپیمایی، یادآور شد: برنامه‌های زیادی برای حاشیه راهپیمایی تدارک دیده شده که برگزاری تریبون آزاد در میدان آزادی سنندج از جمله آنها است.

کد خبر 4738412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha