۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۶

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان نیازمند برنامه ریزی اصولی است

حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان نیازمند برنامه ریزی اصولی است

سنندج - جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در امور بسیج گفت: حضور باشکوه همه اقشار در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، نیازمند برنامه ریزی مناسب و اصولی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی محمدپناه صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سنندج، اظهار داشت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی انحصاری روز دانش آموز نیست و همه ارگان ها و نهادها باید حضور جدی داشته باشند.

وی افزود: حضور باشکوه همه اقشار در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، نیازمند برنامه ریزی مناسب و اصولی است و در طول یک هفته مانده به ۱۳ آبان و همزمان با هفته بسیج دانش آموزی باید برنامه ریزی های لازم از سوی ارگان های مختلف انجام شود.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در امور بسیج ادامه داد: برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که اکثر مردم منتظر آن روز باشند که به صحنه آمده و انزجار خود را از استکبار نشان دهند که این مسأله نیازمند تعامل، همکاری و هماهنگی ادارات و نهادهای مختلف است.

سرهنگ علی پناه یادآور شد: برگزاری برنامه های مختلف در مسیر راهپیمایی همانند تریبون آزاد خود منجر به جذب مخاطب و شکوه راهپیمایی می شود که لازم است در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 4738433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha